Job 27 van 199


Report this listing

Solliciteren



Tijdelijk Administratief Medewerker Zaventem


Functie

Dé expert in sanitair en duurzaam wonen is op zoek naar een tijdelijk administratief bediende regio Zaventem.

Wil jij tewerkgesteld worden in een zorgzame omgeving, zowel voor klanten als medewerkers, waar kwaliteitsvolle producten centraal staan? Lees dan zeker verder!

Je zal ingezet worden in het UP-team. Dat is orderbeheer voor grotere klanten.
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van bestellingen van A tot Z
Je zorgt voor een correcte opvolging van alle bestellingen
Je bent de contactpersoon voor alle bestellingen met onze verkopers, klanten, centrale diensten en leveranciers.
Je verzorgt de correspondentie

Jouw profiel

- Administratief bediende, bij voorkeur met eerste ervaring.
- Ervaring in de bouwsector is een enorme plus, geen vereiste
- Kennis van SAP pluspunt, geen must.
- Stressbestendig zijn
- Geen schrik om gesprek met de klant aan te knopen.
- Tweetaligheid Frans is een enorme meerwaarde maar geen must
- Snelle opstart heeft voorkeur!
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen

Aanbod

We bieden je een tijdelijke functie aan (zeker 6 maanden) te Zaventem. In principe is het een fulltime functie (39u), maar alternatieve uurregeling eventueel bespreekbaar.
Je ontvangt maaltijdchecques naast je vaste verloning en werkt van 8u-17u van ma tot do en vrijdag leggen we het werk neer om 16u.

Solliciteren

AGO Jobs & HR
+32 2 209 04 43
brussel.office@ago.jobs

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht